tisdag 8 mars 2016

Katten Miranda på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Miranda på Södertälje Katthem.

Nu har det varit styrelsemöte här igen. Jag övervakade förstås allt. Det blev en del förberedelser inför årsmötet, som är den 19 mars. Då får alla som betalat medlemsavgift komma. Hoppas många av er som läser min blogg kommer då. Annars får ni gärna bli medlemmar ändå!

Men det är inte så kul idag precis. Jag får inte äta nåt i natt, för i morgon ska man operera mitt bråck igen. Då måste man vara fastande. Precis som jag inte hade tillräckligt med bekymmer ändå!

Men nu är jag inte arg på vår hälsoansvariga längre. På bilden kan ni se att hon får klappa mig, fast hon ska åka till djursjukhuset med mig i morgon bitti!

18 kommentarer:

  1. Håller tassarna att din operation går bra. Vad snällt av dig att låta dig klappas av hälsoansvariga.
    Jackis

    SvaraRadera
  2. Bra att du inte är långsint. Innerst inne vet du ju att alla vill dig väl på katthemmet! Vi tänker massor på dig nu i natt och i morgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, snällt av er att tänka på mig. Jag behöver allt stöd.

      Radera
  3. Kommer inte bli något gjort här, för nu måste jag hålla tassarna hela tiden för dig, din stackare! Ingen mat, och vad som händer sen vet jag ju. Men nu bara måste operationen lyckas, så du åtminstone för någon belöning för eländet! Önskar dig all lycka till!

    SvaraRadera
  4. Ät o drick nu allt vad du kan o orkar innan kl 24.
    Och givetvis ska det även vankas godis till dig ikväll. Fattas bara annat, nu när det ska opereras imorgon igen.
    Jag lovar att jag ska hålla mina tassar o tänka på dig imorgon för att allt ska gå bra.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, fast jag får inte äta fram till kl 24, för det finns ingen här på katthemmet så sent som kan ta bort maten!

      Radera
  5. Det är tur att du inte är långsint utan låter henne klappa dig:) jag ska hålla tummarna för dig när du nu behöver opereras Igen. Jag har en fråga som du kanske kan besvara? Det är ju så att jag undrar om man kan lämna saker till er loppis som ni förhoppningsvis kan sälja och få in pengar? Det är så att jag har lagt ett bud på en aktion m lite lurviga nallar och kissekatter, ja inte riktiga djur:) och jag tänkte att om jag vinner budgivningen så tänkte jag att ni kunde få kisse katterna. Men auktionen är inte slut förrän på söndag kväll, men ville kolla vad du säger.
    åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åsa, åhhh, jam tror jag vet vilket bud du menar! Vi tar väldigt gärna emot fina loppisprylar som vi kan sälja.

      Radera
  6. Hoppas operationen går bra så att du aldrig mer behöver gå igenom något sånt besvärligt igen.

    SvaraRadera
  7. Vi håller tummar, tassar och svansar för att allt går bra imorgon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamlundakatterna, fortsätt hålla! Nu måste allt gå bra.

      Radera
  8. Håller tassar , svansar , tummar och tår i kors för dig imorgon , Miranda !

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, tack, det kommer behövas.

      Radera
  9. Vad bra att du och hälsoansvariga kommer överens nu för tänk på att hon och alla andra på katthemmet bara vill dig det allra bästa! Hoppas allt gått bra med operationen idag!
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nalleman64, jo, egentligen vet jag ju att hon är snäll. Och det är jag också!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...