söndag 3 maj 2015

Katten Rubina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Rubina på Södertälje Katthem.

Nu är det slut på dagens Öppet hus. Det kom en del besökare, men ingen var intresserad av oss. Jag tyckte det var bra för jag känner att jag inte är "mogen" (som blogghjälpen säger) att flytta ännu.

Vi lekte i alla fall lite med blogghjälpen, men inte förrän på slutet av det öppna huset kom höjdpunkten! Vår kompis K som med påfyllning av godiset!

Hon är väldigt duktig att hitta nya sorter som vi gillar. Blogghjälpen gav oss en sort ivkäll - MEN JAG SÅG NOG ATT DET FANNS FLERA ANDRA SORTER SOM VI INTE FICK SMAKA IDAG!

Blogghjälpen ska inte tro att vi inte märker vad hon håller på med!

8 kommentarer:

  1. Nu kan du se fram emot nya sorters godis de närmaste dagarna.
    Det är bättre att vara kvar "hemma på katthemmet" än att rusa iväg till ett nytt hem som kanske blir helt fel för dig o Rakel.
    Sen måste du vara kvar o se till så att kattpensionatet fungerar och rullar på när det är färdigt.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, jo, jag känner ju ett jättestort ansvar för kattpensionatet!

      Radera
  2. Vi tycker att vi märker att du har blivit mera framåt så din människa kommer nog ganska snart tror vi. Gott med gottisar! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, vi får se. Blogghjälpen säger att det kanske dröjer lite till.

      Radera
  3. Hej, bäst du håller ögonen på Blogghjälpen så att inte godiset försvinner. Men jag antar att du har full koll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym, självklart har jag full koll! Nåt annat skulle aldrig gå.

      Radera
  4. Vilken tur att du såg att det kom flera sorters gottis så att den där Blogghjälpen inte tror att hon kan lura er på nåt gottis :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, nä du! Oss lurar hon inte!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...