fredag 19 december 2014

Katten Pauline på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Pauline på Södertälje Katthem.

Om ni bara visste hur lätt det är att luras! I alla fall om det är blogghjälpen som ska luras.

Idag försökte hon blixtra mig. Precis när hon trodde hon skulle få en bra bild, försvann jag! Titta noga på bilden. Inte kan ni väl se mig nånstans? Eller?

Näää, trodde väl det.

På söndag är det öppet hus med loppis igen. Måste fixa allt till det eftersom det är sista öppet hus och loppis före jul. Ska nog försöka hitta på nått nytt luris också.

6 kommentarer:

  1. Eeh...fast jag ser en ovanligt snygg svans? VEMS kan den vara?
    Hoppas inte alla håller på med julstök hemma, utan tar sig tid att komma till er, och med full plånbok!

    SvaraRadera
  2. Vi ser allt ett fint randigt framben. *fnissjam* Vilken luris du är! Först lyckades du få gottis 3! gånger igår *mycket imponerad* och idag smet du undan blixtrandet.
    Vi ser med spinning fram emot nästa luris.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  3. Vi ser nästan ingen Pauline på bilden,hihihihi.....

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...