lördag 5 april 2014

Katten Samie på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Samie på Södertälje Katthem.

Häromdan busade jag med blogghjälpen när hon skulle blixtra mej. Jag sa att får jag inget mer godis får du bara blixtra ett enda öga på mig.

Eftersom jag inte fick mer godis så blev bilden så här.

Blogghjälpen påstår att det inte är av elakhet eller snålhet hon inte ger mig mer godis, utan för att min mage varit lite känslig och då ska man inte fresta på den för mycket.

Har ni hört nåt sämre svepskäl?

5 kommentarer:

  1. Det där förstod jag inte riktigt, hur kan godis som är så gott vara dåligt för magen? Det måste vara något hon har fått om bakfoten.
    Kulig bild på dig!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, jaaaa, du har helt rätt! Det där har blogghjälpen fått alldeles om bakfoten!

      Radera
  2. Ja a man baxnar verkligen angående orsaken till att du bara får pyttelite godis! Din lilla mage behöver ju godis så du orkar buuusssa! Bra du satte ultimatum gällande blixtrandet!
    Tasskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, det är precis så det är. Fast dumma blogghjälpen säger att jag absolut inte behöver mer energi för att busa...

      Radera
  3. I och för sig tycker vi att bilden blev jamarbra, både originell och cool. Men ORSAKEN till att den blev det är ju inte alls bra - för självklart bör du få mer godis än bara pyttelite! Men OM nu blogghjälpen har rätt i fråga om magen så är det ju lite riskfyllt, det där godiskäkandet. Hmjam, svår fråga, svåra avväganden, tål att tänka på...
    Men jamarfin bild, som jamat!
    Tassklappar

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag är det inte jag som är på bilden. Min kompis, Liam, flyttade till ett eget hem för några daga...