fredag 17 januari 2014

Katten Stellan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

Här, det vill jama, i jourhemmet är allt fortfarande bra. Nu har jag ju inte bara katthemmet och blogghjälpen att ta tass om, jag måste ju hålla ständig koll på vad som händer utanför huset här. Det är mycket må ni tro.

 På katthememt hade jag ju också bevakningsuppdrag, men där hände inte lika mycket som det händer här. Ständiga dramatiska saker som jag måste ta tass om. Tur att jag har Pelle till hjälp. Eller, hmmm, det är väl snarare jag som hjälper honom.

Jag hoppas blogghjälpen snart kommer med påfyllning av godis. Det känns ju genant att behöva få godis av Pelle bara för att blogghjälpen inte tar med mitt godis hit.

Sen tänker vi mycket på Max & Måns husse idag. Han har opererats i tarmarna och mår inte toppen idag, men det är tydligen normalt dagarna efter en sån operation. Max och Måns vill så klart ha hem husse så snart som möjligt, men de förstår också att han måste vara på sjukhuset några dagar till innan de tar över skötseln av honom.

8 kommentarer:

  1. Inte konstigt att man blir trött av allt jobb! Vi håller tassar och tummar för Max och Måns husse.Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, man måste få vila ibland annars kan det gå tokigt. Och givetvis fortsätter även vi att hålla tassarna för M&M:s husse.

      Radera
  2. Här håller vi också tassar och tummar för Max och Måns husse, vi gissar att de saknar varandra alldeles förskräckligt.
    Vilken tur att du och Pelle kan hjälpas åt med bevakningen när det händer mycket spinnande. Hoppas blogghjälpen kom med fredagsgottiset
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, vi jobbar väldigt bra ihop, Pelle och jag. Jag kommer jobba rätt mycket med bevakningen ett tag nu.

      Radera
  3. Kanske kan nu äntligen själva fördelningen av godiset bli bättre när blogghjälpen inte har huvudansvaret? Nu är väl jourmatte ansvarig......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, den där blogghjälpen har ju gått och proppat i jourmatte en massa lögner, så det är fortfarande lite dåligt med godis.

      Radera
  4. Vi håller också förstås tassarna för M&M husse.
    Bra att du har Pelle till hjälp nu, när ni bor hos honom
    Du får jama till Blogghjälpen, att hon tar med sig gottis till er

    Tass tass

    SvaraRadera
  5. Hej alla. Jag såg kommentarer från människor som redan fick sitt lån från AMERICAN FINANCE GROUP och sedan bestämde jag mig för att ansöka enligt deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto ett totalt belopp på $ 30 000 som jag begärde för. Det här är verkligen en bra nyhet och jag rekommenderar alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post (christywalton355@gmail.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...