lördag 11 januari 2014

Katten Stellan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

Egentligen skulle jag ju jama "Hej, det är Stellan på Södertäljes Kattjourhem", men jag tillhör ju fortfarande Södertälje Katthem och kommer göra det ända tills vi hittar ett kanonhem åt både mig och Gloria.
 
Ni får gärna hjälpa mig att leta efter det hemmet. Ni som följt bloggen vet ju förutsättningarna.  Gloria är fortfarande lite rädd, men blogghjälpen tycker att hon varit jättemodig.

Idag har hon till exempel varit framme och sniffat på jourmattes fötter när hon satt på golvet i vårt rum. Det låter kanske inte så märkvärdigt, men för att vara Gloria är det jätteduktigt.

I morgon kommer blogghjälpen och hälsar på. Jag har en del att jama med henne om, så det är bra. Dessutom vill hon inte tappa kontakten med oss. Vilket också är bra tycker jag.

Ska berätta om besöket i morgon!


11 kommentarer:

  1. Ni har hamnat på ett toppen jourhem hos mysiga Pelle, Maja och deras gulliga matte!
    Klart att Gloria är fösiktig! Hoppas at ni hamnar på rätt för-alltid-hem snart :)

    =^.^=

    Nosgos, hälsa de andra också

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, vi vet att vi hamnat i ett toppenjourhem. Och här finns även en toppenusse ska du veta. Men Gloria är fortfarande lite skraj för honom. Fast hon blir modigare för varje dag.

      Radera
  2. Modigt av Gloria tycker vi! Gissar att du har passat på att få lite gos av jourmatte.Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, gissa om jag sett till att få gos av jourmatte! Massor!

      Radera
  3. Gloria var jamarmodig tycker vi! Vad kul med besök imorgon
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, Gloria blir modigare och modigare. Tror det här kommer bli riktigt bra.

      Radera
  4. Gloria verkar ju riktigt jamans duktig, som har vågat sig fram liiite iaf, alltid ngt i rätt riktning,. Hoppas att Gloria och Stellan hittar sitt föralltidhem snart.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, T, S, hon är jätteduktig. Man måste förstå att hon behöver tid på sig.

      Radera
  5. Det var ju jättemodigt att våga nosa på jourmattes fossingar. Det var precis så Viska gjorde med husse i början.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, aha, då verkar hon vara inne på rätt spår.

      Radera
  6. Hej alla. Jag såg kommentarer från människor som redan fick sitt lån från AMERICAN FINANCE GROUP och sedan bestämde jag mig för att ansöka enligt deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto ett totalt belopp på $ 30 000 som jag begärde för. Det här är verkligen en bra nyhet och jag rekommenderar alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post (christywalton355@gmail.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...