onsdag 13 november 2013

Katten Stellan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

Såjam, nu har mötet med kommunen avklarats. Uppenbarligen har blogghjälpen sagt och gjort som jag instruerat henne, för politikerna som var med på mötet var mycket nöjda.

 De förstod säkert att det inte var blogghjälpen och de andra i styrelsen som förberett mötet, utan att en rutinerad bloggkatt låg bakom allt.

Nu ska jag förbereda mig för öppet hus i morgon. Här kan man inte ligga på latsidan!

10 kommentarer:

  1. Gissar att kommunmänniskorna var alldeles våldsamt imponerade av ditt gedigna arbete! Hoppas nu att det också ska resultera i positivt handlande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, våra kommunmänniskor är väldigt snälla mot oss. Vi har ett jamargott samarbete.

      Radera
  2. Svar
    1. Dui och Deco, ja man måste ju se till att katthememt fungerar.

      Radera
  3. Hm, undra om politikerna verkligen är så smarta att de fattar att det är ni katter som ligger bakom de lyckade mötena. *funderar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, ja, man kan undra. Fast nog borde de förstå?

      Radera
  4. Fint att blogghjälpen gjorde bra ifrån sig. Vi hoppas, precis som kloke Gustav, att det leder till något positivt resultat för katthemmet. Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Findus, Isak och Rasmus, eftersom jag hade gjort ett gediget arbete så är kommunen nöjda med vad vi gör.

      Radera
  5. Vad skönt att blogghjälpen skötte sig och jamade enligt dina direktiv! Vi håller också tassarna för att det leder till något bra, men framför allt håller vi tassarna för att din och Glorias människor kommer imorgon.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, våra människor kom inte idag. Det gjorde inte så mycket för jag har mycket annat att göra. Men det hade jag förstås gärna lagt åt sidan om våra människor kommit.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...