måndag 4 november 2013

Katten Stelelan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

 Efter gårdagens blogg där jag skrev att jag fått en film i present av Kattfamiljen  har jag börjat planera ordentligt för filmvisningen.

Det för ju med sig en hel del arbete att vara filmvisare. 

Jag tänkte mig att biljetterna skulle se ut ungefär så här:





Tror ni det blir bra? Och ALLA kan få köpa biljetter. Och kan man inte komma på filmvisning kan man få köpa biljetter ändå. Det är bara att skriva namn, adress och sätta in 100 kattkronor på katthemmets konto 38 93 41 - 9. Det är jamarbilligt!


9 kommentarer:

  1. Hur bra som helst! Välformulerat om godiset också! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jag har tänkt noga på vad som ska stå på biljetten.

      Radera
  2. Det där blir toppen! Bra att du är tydlig om kattgodiset också. Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Findus, Isak och Rasmus, ja när det gäller godis och tvåbeningar kan man inte vara nog tydlig.

      Radera
  3. Här kan vi bara jama instämmande med föregående jamare. Helt enkelt lysande!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  4. Jamar instämmande att det är en jamarbra idé och xtra braigt att du är tydlig med gottiset :)

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...