torsdag 1 augusti 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem.

JA kafkl   aptopo. äsch. Ja g epfs¨d äsch. Men jaåwerp , äsch. Tassarna lyder inte! Tror jag måste be blogghjälpen hjälpa mig.

Blogghjälpen: Det Freddy vill jama idag är att han fått en seriös intresseanmälan på öppet hus! Han har jamat till blogghjälpen att hon ska göra hembesök genast, helst redan ikväll.

Det gick nu inte, men jag hoppas hinna med det i morgon.

Nu håller vi tassar och tummar för att det äntligen är Freddys tur!

18 kommentarer:

  1. Här håller vi tassar , tummar och tår i kors för att det äntligen ska vara din tur , Freddy :)

    SvaraRadera
  2. Vi håller alla tassar vi har och matte tummarna. Nu är det nog din tur att komma hem. Förstår att du är alldeles pirrig!Nosbuffar

    SvaraRadera
  3. Oooooooooo, så spinnande! Hur skall vi kunna sova i natt i väntan på hur testbesöket går?!?

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Imma, hur tror du JAG ska kunna sova?

      Radera
  4. Tjohej, så glada vi blev här nu!!! Det bara måste vara din tur nu, att hembesöket går fint så att du får komma till ditt föralltidhem fortare än blixten!!
    Kramar och nosgos från Beata, Doris, Sunny och matte!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beata, Doris, Sunny och matte, jag hoppas också att det är min tur nu.

      Radera
  5. Åh, här blir vi så glada att vi blir lite blöta i ögonen!
    Jamarns vad hårt vi skall hålla tassarna för att det är ett superduperbra hem till dig! Det är du verkligen värd, du finaste Freddy!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, blogghjälpen blev också blöt i ögonen.

      Radera
  6. Freddy, vad är det du jamar, ska du verkligen få ett föralltidhem, hoppas, håller alla tassar och mattes tummar och tår så mycket vi
    kan, mjau. Så glada vi blev när vi tassade in här. Nu väntar vi till nästa gång du jamar ngt här, så vi får veta hur det har gått.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, T, S, jag det verkar som om det är min tur nu.

      Radera
  7. Men så spinnande! Vi tänker positiva tankar och håller tassar, tummar och tår!

    SvaraRadera
  8. Förstår att du blir ivrig i tassarna när du vill jama såna spinnande nyheter. Vi håller tassar och svansar för att det blir bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kolfart och Gräddnos, det fanns inte en chans att kunna hålla pennan igår.

      Radera
  9. Jamarns så kul! Å, vilken tur att vi fick igång datorn i dag så vi inte missade detta spinnande. Vi håller tassarna hårt kompis!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, tur att du hjälpe husse, annars hade det nog aldrig gått att få igång datorn.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...