söndag 14 juli 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem brättar

Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem.

Ibland blir man bara så trööötttt. Som igår. Jag hade klart och tydligt jamat till blogghjälpen att det var  fest hos Klosterkatterna.på kvällen. Vad tror ni blogghjälpen gör? Hon hittar ett jamagammalt inlägg från Maurice och Kajsa och skriver ett det är fest hos DEM!

Vad ska man ta sig till med såna som hon?

Nåjam, tack vare att vi alla är misstänksamma så fort blogghjälpen gör eller säger nåt, var vi beredda på det värsta och vi beordrade kattikoptern att flyga oss till Klosterkatterna.

Där hade vi en jamarkul fest. Alla hade stövlar och keps med sig, för vi var ute och letade efter Assar också. Han var inte riktigt beredd att komma hem ännu, men jag tror han kommer snart (insajd infårmejschon).

6 kommentarer:

  1. Tack för alla danserna Freddy! Vi "tanter" gillar också att ta oss en sväng om ;-)

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, visst hade vi kul. Jag fick sätta mina tassar i vattenskålen när jag kom hem!

      Radera
  2. Dom där 2-benta *skakar på huvudet*
    Kul att träffas hos Klosterkatterna igår :)
    Har allt lite ont i tassarna idag ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, ja tassarna blir lite ömma efter en sån där kväll - men det är det värt.

      Radera
  3. Tänk vilken tur ni katter hade koll som vanligt! Tack för att ni hämtade upp oss på vägen. Jamarns vilken skojsig fest det var och du är allt en riktigt charmör Freddy! *nosrodnad*
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, självklart att man samåker när man kan. Jamarbra att vi bor så nära varandra.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...