lördag 13 juli 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem.

Idag är det lördag och då är det fest igen. Den här gången hos Maurice och Kajsa. Jag håller just på att putsa pälsen och alla katter på katthememt har gjort sig fina. Vi sitter och väntar på kattikoptern. Den kan inte landa förrän kvällspasset gått hem.

Men snart kastar vi oss i den och susar iväg. Men vi måste vara hemma innan morgonpasset kommer i morgon. Ingen får ana nåt här! Lova att ni inte jamar nåt.

4 kommentarer:

  1. Ni kommer väl till mig också? Jag har party hela natten mellan lördag och söndag för att fira min 15-årsdag...

    Kurr från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  2. Klart vi kommer till dig. Vi har stövlar med oss så vi ska gå ut och leta efter Assar.

    SvaraRadera
  3. Åh är det party hos Kajsa och Maurice ikväll? Det har vi missat. Bäst vi putsar pälsarna ögonaböj och skickar matte i säng. Ni kan väl stanna till här med kattikoptern så hoppar vi också på.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh, läsa dagens blogg. Tur att vi redde ut allt och kom rätt.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...