tisdag 11 juni 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem.

Idag är jag  lite sen med bloggen. Det är naturligtvis inte mitt fel, utan blogghjälpens. Hon har helt enkelt inte skött sitt uppdrag. Det är ganska anmärkningsvärt, med tanke på hur bra betalt hon har för sitt jobb. Hon är faktiskt kraftigt överbetald, helt enkelt.

Hon får nämligen gosa hur mycket hon vill med mig! Vilka andra sekreterare har såna löneförmåner?

Näjam, jag får nog ta ett ordentligt jam med henne i morgon!

10 kommentarer:

  1. Här var matte också sen idag. Jag tror inte de riktigt förstår vilka lönerförmåner de har med obegränsat gos.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, när, det verkar som om det är något de måste uppmärksammas på!

      Radera
  2. Bekymmersamt! Matte har samma förmån men uppskattar det inte riktigt efter förtjänst känner jag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pelle, det verkar tyvärr som om vi är många som har samma problem.

      Radera
  3. Vi injamar-bätte län kan man ju inte ha! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, nä, men det förstår inte blogghjälpen!

      Radera
  4. Det är minsann ingen dålig löneförmån!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, det är ju bästa fallskärmen!

      Radera
  5. Hopplösa är var dom är ibland dom där 2-benta med att sköta sitt jobb som våra sekreterare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, ja, man får ingen ordning på dem. Tror vi måste gå samman alla katter för att sätta press på dem.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...