fredag 19 april 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem

Idag har jag tagit tass om repårtrarna från tidningen Metro.  De ska lägga upp ett bildspel från oss i nättidningen i helgen. Sen kommer det repårtasch och bilder från katthemmet i måndagstidningen. Givetvis kom jag med på bilder!

Blogghjälpen berättade om mig. Att jag var livrädd när jag kom till katthemmet och fräste och morrade så fort man bara tittade på mig. Och hur jag blivit en riktigt myskatt, som gärna vill ha godis! Nu vet jag ju inte om det var riktigt lämpligt att hon nämnde att jag vill ha godis, men det må vara hänt.

I morgon ska jag ta tass om alla som är VIP-inbjudna till katthemmet. Det kommer bli full fart igen alltså. Ska försöka hinna rappårtera i morgon kväll.

.

2 kommentarer:

  1. Blir spinnnade med bilder från repårtaschet sedan, mjau
    Hoppas det går jamars bra med VIP besöket i morgon, mjau

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, det var jamarmånga snälla människor och besökte oss. Ska skriva lite om det senare.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...