söndag 26 augusti 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem brättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

IDag när blogghjälpen var här jamade jag om en sak med henne. Det är många saker jag tycker tvåbeningar gör tokigt. Ibland hittar de på tokigheter som nästan gör att man tappar svansen.

Som till exempel det här med att man inte ska jobba på lördagar och söndagar.  Vad är det för dumheter? Det betyder ju att min balkong inte blivit innätad vare sig igår eller idag. Alltså, två dagar som bara försvunnit till ingen nytta.

Hoppas nu att de som ska näta in min balkong står utanför husses dörr klockan jättetidigt i morgon bitti och gör sitt jobb snabbt! Jag är ju redo att flytta när som helst!

10 kommentarer:

  1. Hoppas att du får flytta snarast! Din husse längtar säkert lika mycket som du :)

    =^.^=

    Tröstebuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, jag vet att husse längtar efter mig, men balkongen måste nätas in först ändå.

      Radera
  2. Det har du ju rätt i. Man tycker att kattliga saker, som att näta in balkonger, borde fortsätta oavsett dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, visst borde det vara så. Typiskt att det är vi katter som vet bäst igen.

      Radera
  3. Hoppas din balkong blir klar fort! Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Men Ninja då, har du inte fått din balkong in nätet än, suckjam alltså. Hoppas du får den innätat under veckan iaf.
    Tasskram till dig


    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, det hoppas jag också. Annars ska jag jama allvar med firman som ska göra det.

      Radera
  5. Dumt att din balkong inte blivit innätad. Förstår ju att du är jätteivrig att flytta men jag tycker nog ändå att de bra att vi har dagar man inte jobbar på så man hinner vila och umgås mer med tex sina katter på helgen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kattfamiljen, men alla behöver ju inte vara lediga samtidigt?

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...