måndag 13 augusti 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Eftersom alla som brukar läsa min blogg har sagt att det inte gör nåt om auktionen inte blir av idag har jag beslutat skjuta på den. Hoppas vi hinner fixa den i morgon, det är den nya målsättningen.  Jag har jamarfina grejer som man kan vinna, vänta ska ni få se.

Anledningen till fördröjningen är att jag haft jamarmycket att göra med förberedelserna för styrelsemötet ikväll. Det var viktiga saker att gå igenom. Som ni vet har det hänt mycket sen senaste mötet.

Sen beror det så klart också på att blogghjälpen inte har samma arbetskattacitet som jag. Hon orkar inte så mycket. Men jag hoppas vi ska ha en auktion i morgon.

12 kommentarer:

  1. Du kan ta det lugnt, vi katter vet ju hur mycket du har att hålla i nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, tack. Det gäller egentligen bara att få fart på blogghjälpen.

      Radera
  2. Man ska inte stressa, det är bara dumt. Jag väntar så gärna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, tur att man har snälla kompisar.

      Radera
  3. Vi väntar och är redo när det är dags! Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Ta det lugnt Ninja, ingen brådska, jobbet finns ju kvar, *fniss*
    Stressa kan man få hjärtinfarkt av, har matte berättat, så ta det lugnt du, mjau

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, nån hjärtinfarkt vill jag inte ha! Jag tar det lite lugnt.

      Radera
  5. Inget är som väntans tider brukar min matte säga när jag otåligt väntar på gottis eller blötmat :)
    Så visst kan vi väl vänta en dag eller två på auktionen !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, bra att så många ställer upp fast jag blivit försenad.

      Radera
  6. Vi jamar som de andra, ta det lugnt för vi finns kvar här och vi väntar med spinning på den spinnande auktionen. Mattes kompis såg artikeln om att ni får nya lokaler i LT i lördags och var snäll och skickade den till matte. Jama till om jag skall skicka den med emjau till dig.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, det vore jättesnällt om du ville skicka artikeln med emjau till mig. Vi är så glada över att vi kommit så här långt, även om mycket återstår.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...