lördag 2 juni 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar.

 
Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Här bredvid ser ni en bild på Ni... Trodde ni att jag skulle jama Ninja? Nähä, det här är Nikita, en av mina företrädare. Hennes matte har skickat bilden och ett litet meddelande till mig: Nikita mår jättebra, hon är gosig och vill gärna vara med mig vart jag än går. Väldigt fäst vid mig och hon gosar gärna med mina vänner när de kommer på besök.

Tänk om jag kan skicka en sån hälsning till er så småningom!  


I morgon är det öppet hus och då kanske det kommer nån intressant människa och hälsar på mig. Men annars tar vi det lugnt och väntar vidare. Så har jag och blogghjälpen bestämt.




13 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att höra att Nikita mår bra! *kurr* Men hur gick det med godiset från det tyska landet? Har blogghjälpen varit där än med en hel billast full?
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, det är jamarkul varje gång man får en rapport om att våra kompisar har det bra. Kanske blir det min tur att berätta det så småningom?

      Radera
  2. Inte tar man fel på dig och Nikita, heller! *fnissar* Men det var jamarroligt att höra att Nikita mår bra och är så gosig... sådant värmer att veta.

    Håller med Alice, hur blev det med det tyska godiset?

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt att det är bra med Nikita och att hon trivs. Din människa kommer nog snart ska du se.Nosbuff

      Radera
    2. Nu blev det tokigt igen för ert svar hamnade fel. Så här ska ert svar vara: mma, nä jag skojade bara. Vi är inte särskilt lika om man inte bara ser till färgen på pälsen. Jag ska berätta om tyska godiset snart.

      Radera
    3. Här kommer svaret till Dui och Deco: jag hoppas också min människa kommer snart. Tänk om jag skulle få fira sommar utanför katthemmet *drömmer*

      Radera
  3. Jag minns när Nikita önskade ett hem precis som du gör. Ibland trodde hon att det aldrig skulle komma en människa till henne, men det gjorde det ju och det gör det för dig med. *buff*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, önskade Nikita det också en gång? Då ska jag fortsätta önska så kanske min dröm också går i uppfyllelse.

      Radera
  4. Jag kommer ihåg när Nikita jamade att hon också ville ha ett hem. Ibland trodde hon att det aldrig skulle komma en människa till henne, men det gjorde det ju och det gör det för dig med en dag. *buffar*

    SvaraRadera
  5. Åh så kuligt att höra från Nikita !
    Håller tassarna i kors på att just dina människor kommer imorrn !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, visst är det kul att höra om kompisar som fått det bra? Vi får se när mina människor kommer.

      Radera
  6. Jamars kul att höra att Nikita mår bra och trivs. Vi undrade just hur det var med henne.
    Dina människor kommer ngn gång oxå, Ninja
    Det håller vi tassarna för.

    Har du frågat blogghjälpen
    om hon har åkt ngt som heter Segway??
    Det har våran matte gjort i dag, lördag
    Tassa in på våran blogg och kolla.

    Det är inte så svårt som det ser ut, trodde matte

    Tass Tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S jag Nikita verkar har det toppen. Blogghjälpen vet inte vad Wegway är så vi ska snart tassa över till er och titta.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...