tisdag 30 augusti 2011

Katten Madeleine på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Madeleine på Södertälje Katthem.

Idag är inte Blogger på vår sida. Först försökte vi lägga in artikeln i LT. Det gick inte alls. Fast vi ska fortsätta fundera på hur det ska gå till.

Sen skrev jag ett meddelande. Vart det tog vägen har jag ingen aning om. Jag hittar det i alla fall inte på sin vanliga plats.

Nu tänker jag säga gonatt istället. Jag ska fundera vidare på olika saker. Artikeln och vår framtid till exempel.

4 kommentarer:

  1. Verkar som om blogger fått lite hicka. Hoppas det snart löser sig.

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar är det ingenting som går som det ska.Hoppas att det blir bättre imorgonNosbuff

    SvaraRadera
  3. Sippo, för det mesta tycker jag blogger är OK, men ibland är den jättesnorig.

    SvaraRadera
  4. Dui och Deco, det verkar som om det fungerar som det ska nu igen. Jag håller tassarna för det.

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...