tisdag 31 maj 2011

Katten Lilja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Lilja på Södertälje Katthem.

Idag får ni inte se nån bild på mig. Blogghjälpens internet krånglar. Hon har försökt kommentera både min blogg från igår och andras bloggar, men det fungerar bara inte. Vi är jättearga och jag har stampat med tassen i golvet flera gånger, men det hjälper inte.

Vi får se om vi får bukt med problemet senare ikväll, för nu är både blogghjälpen och jag jättearga på Blogger.

Om vi kommer igång senare nöjer vi oss nog med att skicka kommentarer. Dagens blogginlägg kommer i morgon istället.

18 kommentarer:

  1. Dumma Blogger som krånglar för dig. Den här gången har inte jag haft några problem. Inte än. Hoppas Blogger fixar till det snart, så vi får veta hur du har det.

    SvaraRadera
  2. Blogger är inte så kul just nu :-(. Vi får hålla på och kommentar som och väla webbadress och greja när vi ska tassa kommentarer. Lite omständigt, har detssutom problem med in och utloggning. "Suck" Hoppas att det löser sig snart. Viktigast att ni mår bra i alla fall. Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Peppar, peppar.. öh, apelsinskal och diverse andra vedervärdiga saker. Än har vi inte haft problem men det verkar som inloggning och kommentarer krånglat för flera andra. Inte kul! Vi hoppas på att ni har en fin kväll på katthemmet. Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Jag hade problem i flera dagar men så bytte jag webläsare och nu fungerar allt perfekt igen. Testa.

    SvaraRadera
  5. Jobbigt när bloggar trasslar, *suckjam*
    Hoppas du kan jama ngt senare under kvällen
    men annars kanske det funkar i morgon onsdag,

    Tass tass

    SvaraRadera
  6. Vi har samma problem som Dui och Deco beskriver. Ledsamt när det skall påverka något så viktigt som bloggarna!

    Tass från Imma, abbemissa.

    SvaraRadera
  7. Det verkar ha gått troll i bloggarna - vi har också haft trassel med vår, vi använder Word Press.
    Kanske är det som Karolina säger, ett större nätproblem som ligger i botten. Usch, vad det är jobbigt när man inte kan göra något åt problemet!
    Hoppas liksom Findus och Co att ni har en mysig kväll ändå.
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  8. Hoppas det löser sig! Det är så trist när man inte kan tassa runt och kattentera hos alla kompisarna.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  9. Pfft! Dumma internet som bara bråkar. Tänk om det som husses internet hade har smittat ert? *orolig*

    SvaraRadera
  10. Gustav, blogger har inte ordnat till det utan det har Karolina. Hon gav oss tips i kommentarerna att vi skulle byta webläsare, och vips var problemet borta!

    SvaraRadera
  11. Dui och Deco, det var prexis samma problem som vi hade. Byt webläsare ni också! (Vi bytte till Mozilla Firefox).

    SvaraRadera
  12. Findus, Isak och Rasmus, vet inte vad blogger sysslar med, men sen vi bytt webläsare verkar det ha ordnat sig.

    SvaraRadera
  13. Karolina, tur att man har bloggkompisar, annars hade vi väl haft kvar vårt gamla Internet Explorer och även problemen. Stort tack för tipset att byta webläsare.

    SvaraRadera
  14. Chicko, Tarzan, Mimmi och Sessan, jag tror det ska fungera nu igen.

    SvaraRadera
  15. Imma, visst är det heltokigt när bloggarna krånglar. De kunde väl styra felen till Aftonbladet och såna där sater istället?j

    SvaraRadera
  16. Gunilla och Frasse, man tycker att våra bloggar borde vara undantagna från alla fel, eller hur?

    SvaraRadera
  17. Alice, det är ett elände. Vi tycker ju så mycket om våra bloggkompisar, så vi vill ju ha kontakt med dem så ofta som möjligt.

    SvaraRadera
  18. Sippo, du ska inte vara orolig. Vi katter löser ju alla problem. Hoppas både ni, vi och alla andra kattbloggare får utföra vår viktiga uppgift utan problem från och med nu!

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...